5 حقیقت ساده درباره طراحی وب سایت فروشگاهی شرح داده شده - شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

افزودن امکان سئو در برگه‌ها، مقالات و محصولات امکان بررسی محتوا و ارائه پیشنهاد در جهت رفع مشکلات امکان ارائه پیشنهاد در جهت بهینه‌سازی محتوا مقالات، محصولات، برگه‌ها و دوره‌ها دارای امکان رنگ‌بندی محتوایی که بهینه می‌شوند.

قیمت‌های صفحه تعرفه ویترین به‌صورت ماهانه (بدون احتساب مالیات) نوشته شده و دوره‌های پرداخت، ۳ ماهه است که قبل از پایان اشتراکتون به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

من چرا باید طراحی سایت خودم را به رویا وردپرس بسپارم ؟ رویا وردپرس متشکل از متخصصین جوان ولی باتجربه در حوزه طراحی وب سایت می‌باشد. مجموع تجربه کاری این افراد به بیش از ۱۰ سال فعالیت حرفه‌ای می‌رسد. مفتخر به راه اندازی و طراحی سایت بیش از ۷۰۰ کسب و کار آنلاین در قالب وب سایت هستیم.

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

وسواس مشتریان طراحی سایت در اصفهان یا ایران به این خاطر است که صاحبان کسب و کارها و مشتریان طراحی سایت این مساله را که با چه تیمی کار می‌کنند، یکی از دغدغه‌های اصلی خود می‌دانند. این در حالی است که با توجه به بازار آشفته طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ و رشد قارچ گونه شرکت‌های یک‌شبه، باعث شده است شناسایی یک تیم حرفه‌ای طراحی سایت وردپرسی، یافتن یک تیم طراحی سایت حرفه‌ای، آشنایی با چگونگی محاسبه هزینه طراحی سایت و حرفه ای بودن تیم طراحی سایت وردپرسی، شناخت ابزارهای کار طراحان سایت و به روز بودن دانش و تواناهایی‌های تیم طراحی سایت به این سادگی ممکن نیست.

سایت‌های ساخته شده با ویترین از بالاترین پروتکل‌های امنیتی استفاده می‌کنند تا شما هیچ‌گونه نگرانی بابت امنیت اطلاعات آنلاین خود و مشتری‌هایتان نداشته باشید.

سی فایو بر پایه وردپرس طراحی شده است؛ این به این معناست که سیستم مدیریتی سایت شما همان وردپرس است با این تفاوت که سی فایو تمامی مراحل بالا را به صورت خودکار برای شما انجام می‌دهد.

هزینه ساخت ساخت فروشگاهی حرفه ای به همراه صفحه وبلاگ شرکت و جدا کردن صفحات فروشگاه و شرکت.

در ضمن برای کاربرانی که طی ۲۴ ساعت پس از ساخت اسلاید و لوگو نسخه آزمایشی سایت خود را تغییر دهند و لوگو و اسلاید کسب سایت منبع و کار خود را بر روی سایت بارگزاری کنند؛ یک کد تخفیف هدیه می‌دهیم.

تحویل وب سایت پایان کار نیست، بلکه آغاز تعهدات شرکت طراحی وب سایت است. شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی مناسب چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر سخت افزاری و حتی از لحاط سئو سایت باشد.

فروشگاه ساز حرفه ای ووکامرس با هسته وردپرس امکانات بسیاری در فروشگاه ایجاد می کنند.

قیمت‌های صفحه تعرفه ویترین به‌صورت ماهانه (بدون احتساب مالیات) نوشته شده و دوره‌های پرداخت، ۳ ماهه است که قبل از پایان اشتراکتون به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

مشاوره‌های گام به گام و نه به صورت کلان و برنامه‌ها و محصولات از پیش طراحی شده یا برنامه‌های آماده.
هر ۱۴ روز یک به روز رسانی؟ تیم محصول ۲۰ نفره ما با تحقیق بازار و جلسات با شما، سایت ساز ویترین را توسعه می‌دهند.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

از این رو می‌توانید مجوزهای صادره برای رویا وردپرس را در پایین وب سایت مشاهده کرده و استعلام بگیرید.

دقت داشته باشید که مواردی مثل تولید محتوا، وارد کردن محصولات در سایت، طراحی گرافیکی، سئو یا ادمین سایت جزء وظایف اکانت منیجر نیست. لطفا برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی وب سایت پیش می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است.

طراحی سایتی که قیمت کمی دارد قطعا لینک منبع به لحاظ ساختار مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. پس خیالتان راحت باشد که سی فایو با تعرفه طراحی سایتی کالما مقرون به صرفه بهترین نتیجه را برای شما به همراه خواهد داشت.

ما در ویترین تجربه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای بیش از ۶۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ مختلف رو داریم و بر اساس این تجربه می‌دونیم که برای موفقیت این کسب‌وکارها در اینترنت، امکانات خاصی باید در طراحی سایت اون‌ها رعایت بشه. تفاوت اصلی رستوران‌ها با کسب وکارهای دیگه این سه مورده: ۱.

در نتیجه اگر از دسترس خارج شود باید وقت و هزینه ی زیادی را بابت انتقال اطلاعات و هاست و غیر صرف کنید. ضمن اینکه یک شخص نمی تواند در تمام زمینه ها تخصص داشته باشد در نتیجه ممکن است کیفیت کار کاهش یابد.

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

من چطور می‌تونم به سایت شما اعتماد کنم ؟ وب سایت‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین، جهت فعالیت قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌بایست اقدام به اخذ نماد اعتماد منبع الکترونیک نمایند. این نماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت برای هر سایت صادر می‌شود تا آرامش و اطمینان خرید اینترنتی برای مشتریان عزیز را فراهم آورد.

تعرفه‌ اول از امکانات بیشتری برخوردار است و تعرفه بعدی امکانات محدودتری نسبت به تعرفه اولی دارد که با توجه به این امکانات، قیمت آن نیز کمتر است.

اگه هزینه ۱ سال رو یکجا و در ابتدا پرداخت کنید، می‌تونید منبع مقاله از ۲۰٪ تخفیف استفاده کنید.

اخبار رسمی - اخبار تایید شده شرکت‌ها، سازمان‌ها و روابط عمومی‌ها منوی اصلی

Report this wiki page