اصول اولیه خدمات طراحی سایت - طراحی وب سایت

Wiki Article

با استفاده از وردپرس می‌توانید سایت‌های مختلف شرکتی، سایت‌های مربوط به ارائه نمونه کار و دیگر سایت‌های مورد نیاز را بسازید. البته توجه داشته باشید که برای هر کدام از این سایت‌ها علاوه بر هاست وردپرس باید از قالب‌های مخصوصی را استفاده کنید و بدون شک فرآیند ساخت سایت شرکتی و دیگر سایت‌ها با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

در این بخش قسمتی از امکانات طراحی سایت فروشگاهی که در همه وب سایت ها لحاظ خواهد شد را با هم بررسی میکنیم.

وردپرس ویژگی‌های بسیار زیادی دارد و امکانات بی‌شماری را در اختیار کاربران و طراحان سایت قرار می‌دهد که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

با وجود بسیاری فرد خلاق در شرکت، باز هم برخی سایت ها خوب طراحی نشدند.

هدف از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار های امروزی اهداف مختلفی را دنبال میکند، چه شما محصولاتی را برای فروش به صورت فیزیکی دارید و یا محصولات شما مجازی می باشد مانند انوع گیفت کارت، لایسنس و کلیک کنید … وب سایت شما در دسته فروشگاه های اینترنتی قرار میگیرد و در نهایت هدف از این وب سایت فروش محصولات اینجا به مشتریان می باشد.

نمونه‌ای از برگه‌های معروف هر سایت را با نام درباره قیمت طراحی وب سایت ما یا تماس با ما در سایت‌های مختلف مشاهده کرده‌اید.

لازم به ذکر است که نام دامنه، همان نام سایت شما است و باید در انتخاب آن به موضوع و البته خدماتی که ارائه می‌دهید توجه داشته باشید و هم‌خوانی بین این دو مورد را بررسی کنید.

طراحی سایت با وردپرس کاملا راحت و بدون دردسر خواهد بود و بدون شک با خواندن این مقاله می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن سایت خود را طراحی کنید.

در بخش رسانه هم شما با دو قسمت کتابخانه و افزودن رو به رو می‌شوید.

در این بخش می‌توانید موارد مربوط به قالب و بخش نمایشی سایت از جمله پوسته را آپلود کنید.

اکنون که وبسایت خود را راه اندازی کردید، نوبت به نوشتن محتوا و تولید منلع مطالب جهت جذب ترافیک یا همان کاربر می‌رسد.

سایتی که تحویل میگیرید باید اصطلاحا بهینه شده باشد و این بهینه سازی به چه معناست:

طراحی زیبا در کنار سرعت و امنیت مطلوب بهترین تجربه را برای مخاطبان شما فراهم میکند.

آیا سیستم مدیریت محتوا در سئو سایت فروشگاهی اهمیت دارد؟

Report this wiki page